06 Februari 2014

Selepas 30 Tahun

Saja aku coretkan perjumpaan x-SRC yang dibuat pada hari raya ke 3 , raya tahun lepas. Walaupun ramai yang tak dapat hadir tapi perjumpaan tu memang meriah dan menyeronokkan. Aku dan adik aku datang bersama keluarga . Semua yang hadir mengucapkan terima kasih kepada JawatanKuasa penganjur terutama kepada Boss dia En. Abdullah Sani. Thanks again.

Masa nak jumpa tu memang terfikir juga , dah 30 tahun tak jumpa , boleh ke kenal muka masing2. Aku sendiri pun dah berubah . Bila dah jumpa memang seronok , masing2 tanya khabar , macam2 cerita . Aku makan pun dah kisah .Seronok betul.
Mereka Yang Hadir

Dua Orang Kuat Majlis Ni , Mi & Sani

Semua dah berubah

Kawan dari kecil Enal - sama-sama di Kem Ulu Kinta

Kat luar pun masih bercerita , sorry tak dapat joint teh tarik

Menyanyi Lagu sekolah SRC


Diharapkan reunion akan datang akan ramai yang dapat hadir. Best jumpa kawan2 lama ni , terutama yang membesar bersama kita. Sekolah Rendah Kebangsann Methodish Tg. Rambutan dan Sekolah Menengah Rendah Ulu Kinta.

Tiada ulasan: