03 Ogos 2010

SMS = 300 KM

Salam....

Kerana satu SMS yang aku terima , aku terpaksa travel lebih kurang 300 KM. Aku terima SMS tersebut pada petang jumaat semasa aku tengah baring2...Lepas membaca SMS tersebut terus aku melayari web site yang dicadangkan. SMS tersebut berbunyi seperti berikut:

You are listed as a potential
GT (Gugur Taraf).
Please vist i-student Portal Urgently.

Siapa tak tergugat...Besoknya aku called supervisor aku takut2 ada perkara yang miss....So Isnin tu aku terpaksa travel ke sana , dengan bantuan kawan aku , kami ke pejabat bendahari...Rupanya pegawai tersebut sibuk melayan call yg berpunca dari masalah tersebut....Rupanya ini merupakan pertama kali ia di implementasikan. Bagi aku mereka yg membangunkan sistem ini , gagal menjadikan komputer tersebut sebagai alat yg pintar. Sebenarnya aku pun tak pasti samada masalah aku ni dah selesai atau tidak.....

Tiada ulasan: