09 Jun 2010

Berendam Di Taman Tema Air Laman 3 Budaya

Aku seharusnya bersama keluarga adik aku di taman tema yang dicadangkan oleh adik aku. Dia nak sambut hari jadi anaknya disini..Aku , isteriku , aishah dan khalif bertolak terus ke sana kerana dia berjanji nak berjumpa disana sahaja kerana dia akan bertolak dari Muar. On the way , kami call dia untuk confirmation , tapi dia kata tak jadi, kena aku dan keluarga aku sahaja berendam disana yang tidak pernah kami sampai..

Dalam pukul 11 lebih kami sampai disana , sunyi aje..tanya penjaga dia , dah beroperasi ke...dia kata dah..aku tinjau2 dulu dari luar..ada orang sedang membersih kolam tersebut..selepas tu aku kata ok , kita masuk..isteri aku mengambil barang2 yang perlu untuk dibawa masuk,
khalif dan aishah mengikut dari belakang...

Mula..aishah masuk kedalam kolam ditemani oleh aku...khalif pergi tukar pakaian lepas tu..tengoklah gambarnya...betapa enjoynya kami...ialah kami sekeluarga aje...tambahan pula , lifeguard yg ada pun peramah melayan kami.




















Kenapa laman 3 budaya...sebab dekat dengan NS , Johor N Melaka... kawasannya dekat sempadan 3 negeri...Air Terjun Sagel....Itulah ketentuanNya, kami dapat enjoy sekeluarga sehingga pukul 12 lebih sebelum pengunjung lain datang....

...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kami ske pergi ke tempat ini...