01 Julai 2010

Yang Menyibukkan ....

Salam...lama juga aku tak buat n3 dalam blog ni...selepas sibuk dengan presentation belajar aku..aku ada dua perkara yang menghalang aku buat n3 dalam blog ni...walaupun banyak yg aku nak buat n3...itulah KetentuanNYA...

Pertama aku nak habiskan laporan kajian yang telah dibuat...Kajian tu dapat peruntukkan dan seharusnya habis awal lagi...kesibukan menghalangnya...(antara alasan yg mendapat ranking tertinggi). Walaubagaimana pun ia dapat diselesaikan...Alhamdulillah....

Selepas selesaikan laporan tersebut..sibuk pulak dengan kertas kajian yang baru...bukan senang nak minta duit orang (duit rakyat, bukan duit orang tertentu). 2 kertas cadangan kajian yang perlu di selesaikan...aku dan ahli kumpulan sibuk menyiapkannya. Nak memikirkan tajuk yang sesuai pun terpaksa memerah otak yg tak seberapa .....

Dah siap nak hantar...ada pula perubahan yang perlu di buat , selepas mendengar taklimat daripada orang yang pakar mengisi borang ni...so banyak juga yang perlu dibuat perubahan..Itu yang membuat aku kadang2 tidur pun tak menentu...tapi tidurnya cukup kecuali hari nak hantar borang tersebut. -:)

Semuanya itu adalah ketentuanNYA yang boleh diubah jika kerjanya lebih sistematik....

Tiada ulasan: