02 Julai 2010

BerKolokium......

Assalamualaikum...

Baru2 ni aku attend kolokium...sahaja nak bagi moral "support" pada fakulti .( entahlah kalau aku je yang perasan). Aku present proposal aje pun...2 proposal...Aku nak berkongsi maklumat dan nak dapat feedback daripada kawan2 yang lebih banyak idea...bolehlah aku betulkan yang mana perlu...


Aku tengok ramai betul pensyarah2 baru yang aku tak kenal...mahu separuh daripada mereka...Itu tandanya fakulti aku dah berkembang...tapi tak tau le...samada dia orang nak terima aku lepas ni...tunggu aje le.....



Datuk Pengarah sudi datang untuk majlis penutup...kira bagusle sokongan yang beliau beri...budak2 ni cakap nak "bakar semangat" buat penyelidikan...dia cakap kalau bakar...nanti tinggal abu...so dia tukar kepada "meniup semangat"....tak kira apa lah...yang penting kena le buat penyelidikan kalau nak hidup sekarang ni.....Itulah ketentuan pada masa sekarang yang telah berubah dari zaman yang lepas...

Tiada ulasan: